Մայրենիի հաշվետվություն

  • Դպրոցում ձեր ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն եք ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չեք մոռանա, ինչո՞ւ:
    Դպրոցում իմ ուսումնառության ողջ շրջանում ես ամենից շատ կարևորում եմ բլոգային և համակարգչային աշխատանքը։ Եվ ես երբեք չեմ մոռանա իմ սիրելի Արևմտյան դպրոցը։
  • Կարո՞ղ եք թվարկել 5 բան, որ սովորել եք դպրոցում և չափազանց շատ եք դրանք կարևորում:
    Սովորել եմ համակարգչային աշխատանք, բլոգային աշխատանք,
    այգեգործություն,
    ճամփորդել, հայրենագիտություն, հայրենասիրություն,
    ընկերասիրություն,
    արևմտահայերեն։
  • 3-րդ դասարնցիներին ներկայացրեք, թե ինչ է իրենց սպասում 4-5-րդ դասարաններում, ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցեք նրանց:
    Կփոխանցեմ նրանց, որ այդ շրջանները շատ բարդ են լինելու, բայց նրանք չպետք է ընկճվեն։
  • Կա՞ ուսուցիչ, որ շատ եք սիրում կամ բոլորովին չեք սիրում. նշեք պատճառը:
    Ես անխտիր սիրում եմ բոլոր ուսուցիչներին, և չկա ուսուցիչ, որին չեմ սիրում։
  • Կցանկանայի՞ք շարունակել ուսումն Արևմտյան դպրոցում, ինչո՞ւ:
    Այո՛, կցանկանամ, քանի որ Արևմտյան դպրոցն ինձ շատ է դուր եկել։
  • Ծնողներին խնդրեք, թող մի քանի նախադասությամբ բնութագրեն ձեր ուսուցումն Արևմտյան դպրոցում:
    Շատ ողջունելի է այն փաստը, որ երեխաները դառնում են ինքնուրույն և նաև իրենց անմիջական կապը ուսուցիչների հետ

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started